Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

"Άδεια" λόγω μηχανικής βλάβης...

Για λίγες μέρες το παρόν blog δεν θα ανανεώνεται λόγω μηχανικής βλάβης. Για να σας πω την αλήθεια, νιώθω κάπως... καταστροφέας υπολογιστών μιας και τον τελευταίο χρόνο είδα τους προσωπικούς μου υπολογιστές να βγαίνουν εκτός λειτουργίας 4 φορές. Λέτε να επηρεάζω δίχως να το θέλω τα μηχανήματα γύρω μου; :-)

Όπως και να' χει, οι ανανεώσεις στο παρόν blog θα "παγώσουν" για λίγες ημέρες (ελπίζω να μην χρειαστεί ολόκληρη εβδομάδα), όπως επίσης και η προετοιμασία των online και print-on-demand εκδόσεων του τρίτου προσωπικού μου βιβλίου με τίτλο Ελλάδα του Παραφυσικού. Η επιμέλεια προχωρούσε με εξαιρετικό ρυθμό και σκόπευα έως το τέλος της εβδομάδας να "δημοσιευθεί" online ένα μεγάλο μέρος του, οπότε ελπίζω να μην υπάρχουν προβλήματα με τον σκληρό δίσκο του υπολογιστή μου και "χαθεί" όση επιμέλεια είχε πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής.

Καλή δύναμη μέχρι νεοτέρας,
Νικόλαος Κουμαρτζής.

Υ. Γ.: Και για να μην παρεξηγηθώ, είμαι πολύ πιο ευγενικός με το laptop μου από τον χαρακτήρα στην εικόνα...

2 σχόλια:

Γιώργος Ιωαννίδης είπε...

Κουράγιο κουμπάρε... ίσως να αναφέρεσε στο φαινόμενο sliders (mystery τ. 47), οπότε και πρέπει να σε θέσουμε υπό ελεγχόμενες πειραματικές-εργαστηριακές συνθήκες για το καλό της επιστήμης χιχι

Γιώργος Ιωαννίδης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Δημοσίευση σχολίου